środa, 16 października 2013

S jak Savina

Na moich paznokciach wylądował dzisiaj lakier Savina  Frostbite. Jest to cudowny odcień chabrowy wypełniony srebrnym shimmerem. Lakier ten ma świetną konsystencję, rozpowadza się wyśmienicie i kryje po dwóch cienkich warstwach. Kolor jest cudowny, uwielbiam takie. Shimmer widoczny, więc tym bardziej jestem szczęśliwa :) Jeśli ktoś uwielbia błękity to ten jest godny uwagi. Ja jestem nim oczarowana :)
p.s. do kupienia na Eurofashion.com.pl  ;)

Na moich paznokciach : jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy Savina, jedna warstwa Seche Vite.












Podoba Wam się taki chaberek? Lubicie niebieskie lakiery?

10 komentarzy:

  1. świetny jest! mam coś podobnego z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o który Essence Ci chodzi: I'm bluetiful, też go mam :) Savina jest bardzo podoba do essie smooth sailing, ale Essie ma w sobie więcej srebra i te drobinki to jakby flejksy :)

      Usuń
  2. Jest sliczny pasowałby mi do sweterka nowego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zakup :) nie jest drogi :) a bardzo uroczy :)

      Usuń
  3. Ten shimmerek niewątpliwie dodaje tej niebieskości uroku :)
    Ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pikny ja mam właśnie miniaturkę z Essie o której wcześniej wspominałaś ale ten chyba ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jednak wolę Essie, ale i ten jest rewelacyjny :)

      Usuń
  5. Fajnie wygląda :) jeszcze nie wiem co mnie w nim konkretnie urzekło, ale jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)