czwartek, 31 października 2013

C jak China Glaze

Dziś postanowiłam zmalować coś stosownego do okazji, więc padło na lakier China Glaze Howl You Doin' ( kolekcja Monster's Ball Halloween 2013 ). Lakier ten to żelkowa głęboko fioletowa/bakłażanowa baza, wypełniona glitterem w kolorze blurple i miedzianymi płatkami brokatu. Konsystencja jest dość gęsta,ale da się z nią dobrze współpracować. Bardzo dobre krycie po dwóch warstwach. Niestety top coat jest niezbędny, bo lakier z racji dużej ilości glitteru , wysycha powodując dość nierówną powierzchnię i lekko traci błysk. Bardzo mi się spodobał, aczkolwiek  nie oszalałam na jego punkcie :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci 10 w 1 Delia, dwie warstwy China Glaze, jedna warstwa Seche Vite.













Jak Wam się podoba halloweenowa propozycja od China Glaze?

23 komentarze:

  1. Efekt taki niekoniecznie mój, ale nie mogę nie napisać, że lakier jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba połączenie kolorystyczne, to jest coś na miarę OPI Merry Midnight, którego niestety nie mam i Orly Fowl Play, który uwielbiam...Ale jedyny minus tutaj przy CG to to, że troche wciagnął Seche Vite,,,może za dużo glitteru w składzie ;)...

      Usuń
  2. Ładny, ale chyba nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny, ale ja przyzanm, że spodziewałam się efektu WOW! A jakoś tego nie było, podoba mi się , ale nie skradł mego serca :D

      Usuń
    2. No i pewnie zmywa się tragicznie...

      Usuń
    3. Najpierw zrobiłam próbę, bo chciałam wiedzieć czy nałożyć pod niego bazę peel off Essence i ku mojemu zaskoczeniu zmywa się całkiem , całkiem, nie jak tradycyjny glitter...

      Usuń
  3. Całkiem, całkiem ale w takich lakierach przeraża mnie zmywanie.... ja dziś dalej morduję Wibo WOW sand :) a rzadko maluję 2 razy pod rząd tym samym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywa się przyzwoicie jak na taką ilość glitteru :)

      Usuń
  4. A ja go bardzo chciałam i ... chcę jeszcze bardziej :))
    Podoba mi się niesamowicie i tylko utwierdziłaś mnie w moim zakupowym chciejstwie ;))
    Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że Ci jakos pomogłam. Mi się też bardzo podoba :)

      Usuń
  5. Podoba mi się, w słoneczny dzień musi wyglądać rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się: w słońcu i w sztucznym świetle wygląda rewelacyjnie :)

      Usuń
  6. Sama nie wiem, co o nim myśleć. Trochę tajemniczy, ale coś psuje jego urok - wydaje mi się, że za duże są te drobinki. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna rzecz jaka mi w nim przeszkadza, to fakt, że bardzo mocno wciąga Seche Vite i mimo jego nałożenia wciąż ten glitter jest dość wypukły, grudkowaty ...Widać to na zdjęciach, więc wiesz o czym pisze ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier jest świetny i powtórzę to, co kiedyś już pisałam- w takich kolorach wyglądasz wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba chłodne ciemne odcienie najbardziej pasują do mojej karnacji :)

      Usuń
  9. ech chciałabym go a wysłali mi do dwóch glitów ten durny top ghoulish glow, nie wiem na co mi on :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, szkoda :( ten top to taki trochę bajer dla nastolatek raczej :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)