wtorek, 9 czerwca 2015

K jak Kiko

Wczoraj na moich paznokciach gościł cudowny piasek, mianowicie lakier Kiko z serii limitowanej Real Glare nr 04 Keen cobalt blue. Jest to piękny intensywny kobalt z drobnym glitterem w kolorze niebieskim i kobaltowym. W rzeczywistości lakier jest ciemniejszy i bardziej intensywny. Był zapakowany w złote pudełeczko, co wyglądało bardzo elegancko. Jest dość gęsty, ale nakłada się całkiem przyjemnie, w miarę szybko schnie. Cudowny kolor, świetnie się prezentuje, ale jest jeden minus....dziś rano miałam odpryski i to dość poważne, co mi się w piaskach raczej nie zdarza...nie po 24 godzinach noszenia....Co prawda ja i tak często zmieniam lakiery, więc w sumie nie straszna mi jego trwałość...ale jak na piasek....no to jednak rozczarowanie.... ;)

Na moich paznokciach: dwie warstwy Kiko.






  Co powiecie na piasek w kolorze kobaltowym?

17 komentarzy:

  1. Super wygląda, szkoda, że szybko odpryskuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety...zobaczę jak będzie następnym razem, może źle przygotowałam paznokcie i płytka była tłusta...sama nie wiem....ale chyba jednak po prostu jego trwałość jest słaba ...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest piękniejszy bo bardziej intensywny :)

      Usuń
  3. piękny jest! zawsze się do mnie uśmiechał w salonie, ale dopiero teraz uświadomiłaś mi że to piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny, ale wykończenie nie moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kolor i wykończenie moje! :D Kocham piaski :)

      Usuń
  5. on jest piękny i właśnie od paru dni za mną chodzi i chyba w końcu nim pomaluję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)