niedziela, 14 grudnia 2014

A jak Avon

Uwielbiam lakiery piaskowe. Gdy tylko w Avonie ukazały się lakiery o takim wykończeniu, wiedziałam, że kilka na pewno znajdzie się w mej kolekcji. Dziś przed wami jeden z nich :Avon Teal glitter (seria Stardust ). Jest to lakier w odcieniu teal, czyli taka mieszanka zieleni z błękitem. Niewątpliwie odcień przywodzi na myśl ogon syreny ;) Piasek składa się z drobinek w kolorze morskim zielonym i niebieskim oraz złotym. Nakłada się rewelacyjnie, jest dość treściwy, potrzebne mi były dwie warstwy do pełnego krycia. Lakier cudownie się mieni w słońcu i sztucznym świetle. Przykuwa uwagę, jest bardzo biżuteryjny. Jednym słowem piękny :)

Na moich paznokciach: dwie warstwy lakieru Avon.










  
Czy Was też skusiły piaski Avon?

23 komentarze:

  1. Zarówno jakieś piaski i te matealiczne lakiery z Avon muszą trafić w moje ręce! Bardzo mi się podobają :) Muszę tylko kogoś z katalogiem złapać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycił mnie już na jednym z uczęszczanych blogów - jest rewelacyjny, świetne wykończenie i kolor i wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jest po prostu piękny! Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo byłam ciekawa tych lakierów. ten Twój wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haaaa, nawet nie wiedziałam, że avon ma piaski!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda magicznie! Mimo że nigdy nie zamawiam katalogowych kosmetyków, na tę serię chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam lakiery piaskowe, kocham ich wykończenie i ten też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby mnie nie urzekły w katalogu, ale swatche mnie skutecznie skusiły! Pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa kolory:) czekają na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj kusi ta seria, kusi... super wygląda ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest,szkoda że nie mam do nich dostępu

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor nie jest oryginalny (swoja droga to chyba idealnie ten sam odcien co tego jednego golden rose z farfoclami z serii galaxy;) ale fajnie wyglada no i butelka swietna :>

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam żadnego lakieru z Avonu. Ten piasek wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladny. Chetnie bym sama taki ponosila

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiałam się nad tym lakierem:D ale teraz już wiem, że go kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam z tej serii sliwkowy i muszę stwierdzić, że jest naprawdę świetny

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę wygląda jak syreni ogon ;D Przepiękny piaseczek !!! Miłego wieczorku Izuniu :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)