wtorek, 3 grudnia 2013

N jak Nicole by OPI + O jak OPI


Kolejny duet na moich paznokciach ;) Tym razem lakierowi Nicole by OPI Khloe Had a Little Lam-Lam (kolekcja świąteczna Kardashian Kolor 2011) towarzyszy OPI The Living Daylights (kolekcja śwąteczna Skyfall 2012). Nicole to głęboki ciemny morski krem. Więcej jest tutaj nuty zieleni morskiej, ale z lekką domieszką morskiego niebieskiego. Lakier ma bardzo dobrą pigmentację, tutaj dałam dwie cienkie warstwy. Jako dodatek zaserwowałam mu glitter OPI. Jest to bezbarwana baza z mnóstwem jednakowej wielkości heksami w kolorze złotym , srebrnym, miedzianym i ciemnym turkusowym. Nakłada się całkiem w porządku, aczkolwiek nie tak rewelacyjnie jak OPI Polka.com... Nicole bardzo wpasował się w moje gusta, tak samo jak świecidełko OPI :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy Nicole by OPI, dwie warstwy OPI, jedna warstwa Seche Vite.


  
  







Podoba Wam się mój dzisiejszy duet?
  

36 komentarzy:

  1. REWELACJA! The Living Daylights jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chyba lubię go tak samo jak Polka.com :)

      Usuń
  2. Cudowne połączenie! Takie ciemne kolory wyglądają świetnie z wszelakiego rodzaju topperami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nicole ma zabójczy kolor, pięknie wygląda w połączeniu z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię takie odcienie :) A brokacik ma fajne połaczenie kolorystyczne :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) takie kolory to jedne z moich ulubionych :)

      Usuń
    2. Dzisiaj widziałam dwa zestawy tych lakierów w Tkk Max i wahałam się czy je kupić...chyba 4 kolory za 44,99 zł.

      Usuń
    3. Trzeba było je brać :)

      Usuń
  5. Ślicznie!!!! Ach, ach nie moge napatrzeć się

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Nicole trochę chyba jak Ski teal we drop...wmawiam sobie, że nie potrzebuję dwóch. :D A ten topper rewelacja, muszę go gdzieś wygrzebać i użyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ski jest bardziej niebieski, a ten ma w sobie więcej zieleni :) Topper fajniutki :)

      Usuń
  7. Ten glitter ma swój urok, jednak nie porwał mnie jakoś specjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się w nim bardzo podoba połączenie kolorów :)

      Usuń
  8. Ja już nie wiem co mam pisać, bo wydaje mi się, że ciagle to samo piszę :P Przepiękne połączenie, a pazurki jak zywkle takie soczyste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczyste bardzo- świeżo, ładnie i tak estetycznie. Połączenie bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  9. fajnie się prezentują te heksy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hm mogłabym pouzywac tego glitu OPI jak już go mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest ten granat...a jak ładnie paznokcie Ci błyszczą...Pozdrawiam i równeiż zapraszm

    OdpowiedzUsuń
  12. No duecik bardzo zgrany :) Ja wczoraj właśnie kupiłam swój pierwszy lakier "Nicole by OPI" i jestem go bardzo ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  13. ten glitter akurat nigdy mnie wybitnie ni zachwycał, ale w takim połączeniu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dałabym sobie rękę odciąć, że wczoraj tu pisałam komentarz, ale napisze jeszcze raz :)
    Całość pięknie błyszczy, zarówno kremik jak i brokacik :))
    Niezwykle gustowne połączenie :)
    Ja uwielbiam takie błyszczące zestawy, więc bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie razem wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny duet, szczególnie topper ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)